Algemeen
Hygiëne is van groots belang bij Bellezza Naturale. Er wordt verwacht van cliënten dat zij hier eveneens zorg voor dragen.
Aansprakelijkheid
De Beautysalon en Browbar is niet aansprakelijk voor schade, die ontstaat door onjuiste en/of onvolledige informatie over relevante lichamelijke aandoeningen, medicijngebruik, werkzaamheden of vrijetijdsbesteding. De Beautysalon en Browbar is niet aansprakelijk voor verlies, diefstal of beschadiging van persoonlijke eigendommen van de cliënt. Aansprakelijkheid is beperkt tot maximaal het verzekerde bedrag van de aansprakelijkheidsverzekering.
Persoonsgegevens & privacy
De cliënt voorziet de Beautysalon en Browbar vóór de eerste behandeling van alle gegevens, waarvan de specialiste aangeeft dat deze noodzakelijk zijn. Of waarvan de cliënt redelijkerwijs behoort te begrijpen dat deze noodzakelijk zijn voor het zorgvuldig uitvoeren van de behandelingen. De Beautysalon en Browbar neemt de persoonlijke gegevens van de cliënt op in een geautomatiseerd systeem. De medewerker van Bellezza Naturale behandeld de vertrouwelijke gegevens van de cliënt volgens de richtlijnen in de Wet Bescherming Persoonsgegevens. Bellezza Naturale zal gegevens van de cliënt niet verkopen of verhuren aan derden zonder schriftelijke toestemming vooraf van de cliënt.
Aanbetalingen en Annuleren van afspraken
Wanneer de cliënt de aanbetaling heeft voldaan is restitutie niet meer mogelijk. Kosteloos verplaatsen kan tot 24 uur voor de desbetreffende behandeling, hierbij zal het voorschot open blijven staan het account.* Verplaats je de afspraak binnen 24 uur dan vervalt het voorschot van 50% voor de behandel kosten. Bij niet geannuleerde- en vergeten afspraken vervalt het voorschot en wordt het resterende bedrag van de volledige behandeling gefactureerd.
* Indien de cliënt een afspraak heeft gemaakt voor de Powder- of Ombre brow behandeling en deze wilt verplaatsen. Geldt niet het bovengenoemde tijdsbestek van 24 uur, maar dient de cliënt dit minimaal 5 dagen op voorhand te doen.
Te laat komen
Indien de cliënt meer dan vijf minuten later dan de afgesproken tijd in de salon komt, mag de medewerker van Bellezza Naturale de verloren tijd inkorten op de behandeling en toch het gehele afgesproken bedrag berekenen. Bij meer dan vijftien minuten later dan de afgesproken tijd in de salon aankomen kan Bellezza Naturale de afspraak annuleren en het gehele bedrag factureren.
Mobiele telefoons
Mobiele telefoons dienen uitgeschakeld te zijn of op stil te staan tijdens de behandeling.
Betaling
De Beautysalon en Browbar vermeldt alle prijzen van de behandelingen op haar website. Alsook worden de standaardprijzen van de producten vermeldt in de salon. De gemelde prijzen zijn inclusief btw. Aanbiedingen in advertenties zijn geldig in de aangegeven looptijd en/of zolang de voorraad strekt. De cliënt dient direct na afloop van de behandeling de betaling van de behandeling en eventuele producten te voldoen. Zowel contante- als pin betalingen worden geaccepteerd.
Geheimhouding
De specialiste is verplicht tot geheimhouding van alle vertrouwelijke informatie die de cliënt heeft medegedeeld tijdens de behandeling. Informatie geldt als vertrouwelijk als dit door de cliënt is meegedeeld of als dit voortvloeit uit de aard van de informatie. De geheimhouding vervalt indien, op grond van een wettelijke bepaling of een rechterlijke uitspraak, de specialiste verplicht is de vertrouwelijke informatie aan derden te verstrekken.
Beschadiging & diefstal
De Beautysalon en Browbar heeft het recht van de cliënt een schadevergoeding te eisen indien de cliënt meubilair, apparatuur of producten beschadigt. Bellezza Naturale meldt diefstal altijd bij de politie.
Klachten
Indien de cliënt een klacht heeft over de behandeling of een product, moet deze zo spoedig mogelijk, doch binnen vijf werkdagen na ontdekking schriftelijk gemeld worden. Bellezza Naturale moet de klager binnen vijf werkdagen adequaat antwoord geven. Indien een klacht gegrond is, zal Bellezza Naturale de behandeling opnieuw verrichten zoals overeengekomen. Tenzij dit inmiddels voor de cliënt aantoonbaar zinloos is geworden en de cliënt dit schriftelijk kenbaar maakt.
Behoorlijk gedrag
De cliënt behoort zich in de salon behoorlijk te gedragen volgens algemeen aanvaarde normen. Indien de cliënt na herhaaldelijke waarschuwingen onbehoorlijk gedrag blijft vertonen, heeft Bellezza Naturale het recht de cliënt de toegang tot de salon te weigeren zonder opgaaf van redenen.
Kinderen niet toegestaan
Voor jouw ontspanning alsook voor het maximale resultaat uit de behandeling te halen is het niet toegestaan om kinderen onder de 16 jaar mee te nemen naar de salon. Maak je een afspraak voor jouw kind boven de 16 jaar, dan dit graag te vermelden in het opmerkingen vak bij het online boekingssysteem. Ook dien je bij kinderen onder de 18 jaar altijd zelf mee te komen naar de salon om op het intake formulier toestemming te geven voor deze behandeling.
Garantie
De Beautysalon en Browbar geeft een cliënt 7 dagen garantie op de verrichte behandelingen. De garantie vervalt indien: De cliënt het advies om medische hulp te zoeken niet binnen 2 werkdagen heeft opgevolgd. De cliënt een allergische reactie ervaart, welke nimmer zal leiden tot restitutie. De cliënt het thuisadvies van de desbetreffende behandeling niet heeft opgevolgd. De cliënt andere producten dan de door de specialiste geadviseerde producten heeft gebruikt. De cliënt de producten niet volgens de gebruiksaanwijzing heeft gebruikt.
Retourneren
Het Retourneren van producten is niet mogelijk, dit geldt voor zowel de online bestellingen als de fysieke aankopen in de salon. Bellezza Naturale is niet aansprakelijk voor een verkeerde bestelling welke door de cliënt zelf is geplaatst of aangekocht. Is het verkeerde product door de cliënt online besteld, dan dient de cliënt direct zelf, telefonisch of via mail, contact op te nemen met Bellezza Naturale. Indien de bestelling al is afgeleverd bij een post punt, is het niet meer mogelijk om deze bestelling te wijzigen.
Bekijk hier de privacyverklaring van Bellezza Naturale
