Algemene voorwaarden

Algemeen

Hygiëne is van groots belang bij Bellezza Naturale. Er wordt verwacht van cliënten dat zij hier eveneens zorg voor dragen.

Aansprakelijkheid

De Beautysalon en Browbar is niet aansprakelijk voor schade, die ontstaat door onjuiste en/of onvolledige informatie over relevante lichamelijke aandoeningen, medicijngebruik, werkzaamheden of vrijetijdsbesteding. De Beautysalon en Browbar is niet aansprakelijk voor verlies, diefstal of beschadiging van persoonlijke eigendommen die de cliënt heeft meegenomen naar de salon. Aansprakelijkheid is beperkt tot maximaal het verzekerde bedrag van de aansprakelijkheidsverzekering.

Persoonsgegevens & privacy

De cliënt voorziet de Beautysalon en Browbar vóór de eerste behandeling van alle gegevens, waarvan de specialiste aangeeft dat deze noodzakelijk zijn of waarvan de cliënt redelijkerwijs behoort te begrijpen dat deze noodzakelijk zijn voor het zorgvuldig uitvoeren van de behandelingen. De Beautysalon en Browbar neemt de persoonlijke gegevens van de cliënt op in een geautomatiseerd systeem. De medewerker van Bellezza Naturale behandeld de vertrouwelijke gegevens van de cliënt volgens de richtlijnen in de Wet Bescherming Persoonsgegevens. Bellezza Naturale zal gegevens van de cliënt niet verkopen of verhuren aan derden zonder schriftelijke toestemming vooraf van de cliënt.

Aanbetalingen en Annuleren van afspraken

Wanneer de cliënt de aanbetaling heeft voldaan is restitutie niet meer mogelijk. Kosteloos verplaatsen van afspraken kan tot 24 uur voor de desbetreffende behandeling, hierbij zal het voorschot open blijven staan in jouw account. Annuleer je binnen 24 uur dan vervalt het voorschot tot 50% van de behandel kosten en het (eventuele) overige bedrag blijft open staan in jouw account. Is het voorschot niet de helft van het bedrag van de behandeling, dan wordt het resterende bedrag alsnog tot deze 50% gefactureerd. Bij niet geannuleerde- en vergeten afspraken vervalt het voorschot en wordt het resterende bedrag van de volledige behandeling gefactureerd.

Te laat komen

Indien de cliënt meer dan vijf minuten later dan de afgesproken tijd in de salon komt, mag de medewerker van Bellezza Naturale de verloren tijd inkorten op de behandeling en toch het gehele afgesproken bedrag berekenen. Bij meer dan vijftien minuten later dan de afgesproken tijd in de salon aan komen kan de schoonheidssalon de afspraak annuleren en het gehele afgesproken bedrag berekenen.

Mobiele telefoons

Mobiele telefoons dienen uitgeschakeld te zijn of op stil te staan tijdens de behandeling.

Betaling

De Beautysalon en Browbar vermeldt alle prijzen van de behandelingen op haar website en vermeldt de standaardprijzen van de producten in de salon. De gemelde prijzen zijn inclusief btw. Aanbiedingen in advertenties zijn geldig in de aangegeven looptijd en/of zolang de voorraad strekt. De cliënt dient direct na afloop van de behandeling de betaling van de behandeling en eventuele producten contant of met de pin te voldoen.

Geheimhouding

De specialiste is verplicht tot geheimhouding van alle vertrouwelijke informatie die de cliënt heeft medegedeeld tijdens de behandeling. Informatie geldt als vertrouwelijk als dit door de cliënt is meegedeeld of als dit voortvloeit uit de aard van de informatie. De geheimhouding vervalt indien, op grond van een wettelijke bepaling of een rechterlijke uitspraak, de specialiste verplicht is de vertrouwelijke informatie aan derden te verstrekken.

Beschadiging & diefstal

De Beautysalon en Browbar heeft het recht van de cliënt een schadevergoeding te eisen indien de cliënt meubilair, apparatuur of producten beschadigt. Bellezza Naturale meldt diefstal altijd bij de politie.

Klachten

Indien de cliënt een klacht heeft over de behandeling of een product, moet deze zo spoedig mogelijk, doch binnen vijf werkdagen na ontdekking schriftelijk gemeld worden. Bellezza Naturale moet de klager binnen vijf werkdagen adequaat antwoord geven. Indien een klacht gegrond is, zal Bellezza Naturale de behandeling opnieuw verrichten zoals overeengekomen. Tenzij dit inmiddels voor de cliënt aantoonbaar zinloos is geworden en de cliënt dit schriftelijk kenbaar maakt.

Behoorlijk gedrag

De cliënt behoort zich in de salon behoorlijk te gedragen volgens algemeen aanvaarde normen. Indien de cliënt na herhaaldelijke waarschuwingen onbehoorlijk gedrag blijft vertonen, heeft de schoonheidssalon het recht de cliënt de toegang tot de salon te weigeren zonder opgaaf van redenen.

Kinderen niet toegestaan

Voor jouw ontspanning alsook voor het maximale resultaat uit de behandeling te halen is het niet toegestaan om kinderen mee te nemen naar de salon. Maak je een afspraak voor jouw kind boven de 14 jaar, dan dit graag te vermelden in het opmerkingen vak bij het online boekingssysteem. Ook dien je bij kinderen onder de 18 jaar altijd zelf mee te komen naar de salon om op het intake formulier toestemming te geven voor deze behandeling.

Garantie

De Beautysalon en Browbar geeft een cliënt 7 dagen garantie op de verrichte behandelingen. De garantie vervalt indien: De cliënt het advies om medische hulp te zoeken niet binnen 2 werkdagen heeft opgevolgd. De cliënt een allergische reactie ervaart, welke nimmer zal leiden tot restitutie. De cliënt de thuisadviezen niet heeft opgevolgd van de diverse behandelingen die bij Bellezza Naturale worden aangeboden. Indien de cliënt niet tevreden is met het resultaat dient hij/zij binnen 48uur hier melding van te maken bij Bellezza Naturale.

Bekijk hier de privacyverklaring van Bellezza Naturale


×

Door de site te te blijven gebruiken, gaat u akkoord met het gebruik van cookies. meer informatie

De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op 'toestaan cookies "om u de beste surfervaring mogelijk. Als u doorgaat met deze website te gebruiken zonder het wijzigen van uw cookie-instellingen of u klikt op "Accepteren" hieronder dan bent u akkoord met deze instellingen.

Sluiten